sobota, 17 grudnia 2016

Wesołych Świąt! :)

 Witajcie kochani!
To mój pierwszy post tutaj i ciesżę się bardzo,że wypadł on dokładnie na tydzień przed Wigilią,bo to tak,jakby już były święta :)
Już niedługo zasiądziemy do Wigilijnego stołu,może śnieg poprószy,żeby dodać jeszcze więcej uroku temu magicznemu wieczorowi.
Moja praca jest właśnie ze śniegiem związana,zrobiłam wielką śnieżynkę z papieru kraftowego i ozdobiłam ją kwiatkami z foamiranu zrobionymi metodą na żelazko.
Poinsecję wykonałam na bazie wykrojników Tima Holtza,powiększyłam jednak płatki o 50%,bo te oryginalne były za małe,wycięłam je nożyczkami,do jej wykonania użyłam również molda135 ,żeby otrzymać charakterystyczne żyłki :) Jeśli nie wiecie jeszcze jak zrobić poinsecje polecam Wam kurs on-line Olgi,jest świetny,bardzo klarowny,szybko się nauczycie, moge Was zapewnić :)
A teraz czas na prezentację mojej ślicznej śnieżynki,mam nadzieję,że się Wam spodoba i zainspiruje do tworzenia ciekawych prac! :) 






 Na koniec chciałabym życzyć Wam cudownych,rodzinnych Świąt,spokoju,miłości,zdrowia i pogody ducha
oraz Szczęśliwego Nowego roku,niech się spełnią Wasze marzenia!

Pozdrawiam serdecznie ze Szmaragdowej Wyspy,Carmen :)


    

8 komentarzy: